Archive for September 22nd, 2009

h1

Momente Mastercard

September 22, 2009

O bere cu prietenii 5RON.
O alta bere cu prietenii 5 RON.
Inca o bere cuu prietenii 5 RON.
Momentul in care te trezesti beat sarutand-o pe cea mai grasa din carciuma, PRICELESS!

De ce sa nu te imbeti precum un porc. Hahaha.

Anonim: m-am facut muci . si ma intindeam cu una grasa
Anonim: ala o fo complot
Anonim: dar am avut noroc
Hai Sictir: Cu ce ai avut noroc?
Anonim: prietenul cu care venisem la bauta s-a luat la bataie cu ospatarul
Anonim: l-am dus acasa
Anonim: si acasa am ramas
Anonim: faza e ca au complotat marlanii
Hai Sictir: )))))))))))))
Anonim: erau 3 cupluri
Anonim: eu
Anonim: tovarasul meu
Anonim: si EA
Hai Sictir: Ea care facea cat doua de ea, nu?
Anonim: ea era ceva gen grasa pe care mi-ai aratat-o ieri la corp. putin mai ok la fata, si de treaba
Anonim: si cum stateam noi
Anonim: zice la o bucata de seara unul mie
Anonim: mai vorbeste si tu cu EA, ca e singura
Anonim: bla bla bla
Anonim: eu baiat de treaba, da ma desigur, cum sa nu
Anonim: vorbeam, o bere, vorbeam , o bere
Anonim: la un moment dat eu dau sa plec
Anonim: pai de ce pleci?
Anonim: pai , no money, bla bla
Anonim: stai ca-ti dau eu zice aia
Anonim: wtf
Hai Sictir: LOL
Hai Sictir: Asta te platea sa te culci cu ea cu alte cuvinte
Anonim: mi-o mai dat vreo 3 si m-am imbatat
Anonim: damn it
Hai Sictir: Continua …
Hai Sictir: )
Anonim: m-am sarutat cu ea
Anonim: o data, thanks god
Anonim: apoi a intervenit bataia
Anonim: thanks god
Hai Sictir: )))))
Hai Sictir: Hai recunoaste acum ca ti-a placut de ea
Anonim:
Anonim:
Anonim: damn
Anonim: cum sa inceapa aia sa ma imbete?
Hai Sictir: )))))
Hai Sictir: Iti dai seama cat antrenament avea aia?
Hai Sictir: Cred ca asa agata ea, le platea alora bautura si dupa ii aducea la ea acasa.
Hai Sictir: HAHAHAHAHAHAHA

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.