Archive for September 4th, 2009

h1

Whaaaa?

September 4, 2009

Ajungi la un punct din viata ta cand intanlesti dragostea, iubirea si nu stii la ce sa te astepti, jumatate fug, jumatate o primesc .. important nu este ce se intampla inainte, intre ci dupa.

Un prieten dupa ce s-a despartit de fosta lui, a inceput s-o sune ca disperatu zi si noapte, sa vada ce si cum si de ce.
O prietena dupa ce s-a despartit de prietenul ei, a inceput sa devina indiferenta pentru a-si ucide durerea.
Eu ma bag pe undeva pe la mijloc.

Mereu am crezut ca despartirea este ceva ca-n filmele de romanta, gen .. el ii spune ca n-o mai iubeste, ea plange si se sinucide. M-am cam inselat vad .. ma rog, mai sunt si cazuri dar hai sa nu intram in … ele. Consider o despartire normala cand unul dintre parteneri nu mai are sentimente, sau nici n-a avut si vrea sa spuna pa, alta cand iubirea sau neintelegerile se simt din ambele parti .. dar ceea ce nu consider normal si foarte greu este o despartire cand ambele persoane se iubesc si-si spun adio cu lacrimile pe obraji apoi intervine ura.

Atunci stai si te intrebi ca prostu zi si noapte, noapte si zi de ce dracu ai stat si n-ai fugit? De prost. Dar dupa-ti amintesti de cum erau momentele in care erati voi doi, dormeati unu-n bratele celuilalt, va certati, va omorati, va impacati, discutati despre tot si toate, va ciondaneati pe anumite subiecte, s.a.m.d.

E ciudat cand stateai cu persoana pe care o iubeai in pat si timpul trecea, vedeai lumina si te intrebai ce dracului se intampla si de ce la 12 noaptea este lumina afara? Oare-i momentul prea frumos si s-a luminat afara doar pentru voi? Eh pe dracu s-a luminat pentru voi, s-a luminat ca-i cinci dimineata si voi ati stat in brate fara sa va uitati cum va fura timpul.

Imi amintesc cum la un momentdat am avut parte de o discutie din care am primit “o concluzie” gen: “Este mai usor sa vezi raul decat binele” ciudat era ca venea de la tine?! Sau poate ca uneori raul zace fix langa tine si tu nu-l vezi pana nu face el un pas pe care-l considera bine?! Nu stiu, dar nici nu ma voi chinui sa-i gasesc raspunsul intrebarii.

Nu spun ca regret, n-am dreptul. Dar in schimb regret faptul ca n-am facut nimic atunci cand trebuia, daps, stateam precum o miserupista si ma uitam la totul, n-am luptat asa cum trebuia s-o fac, asta-s eu ce vrei .. imi place, obtin si dupa bag in vitrina dar nu ating. Am I stupid or just different? And if so .. does that means that I need a person just as different as me?! Oh fuck, daca mai exista cineva ca mine pe lumea asta, chiar ca se duce pe rapa, deja vor astia sa ma sterilizeze sa nu cumva sa ma reproduc dar am un mesaj pentru voi suckers, MA POT CLONA! So you’re soooooo FUCKED. :devil:

O viata cat mai frumoasa iti urez si plina de emotii, punk, iubire. Oh and by the way, sper sa-ti mai lipsesc si eu din cand in cand. ^^

From underneath the trees, we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that you’d be mine
But here we are, we’re here tonight

Singing Amen I, I’m alive
Singing Amen I, I’m alive

[CHORUS]
If everyone cared and nobody cried,
If everyone loved and nobody lied,
If everyone shared and swallowed their pride,
We’d see the day, when nobody died

And I’m singing

Amen I, Amen I, I’m alive
Amen I, Amen I, Amen I, I’m alive

And in the air the fireflies
Our only light in paradise
We’ll show the world they were wrong
And teach them all to sing along

Singing Amen I, I’m alive
Singing Amen I, I’m alive

[CHORUS (X2)]

And as we lie beneath the stars,
We realize how small we are,
If they could love like you and me,
Imagine what the world could be

[CHORUS (X2)]

We’d see the day, we’d see the day
When nobody died
We’d see the day, we’d see the day
When nobody died
We’d see the day when nobody died

h1

Dya – Stay

September 4, 2009

O pustoaica de 15 ani pe care a gasit-o si lansat-o Costi pe piata, are deja doua piese intr-un clip: Stay & Stai si Down the earth.

Mie mi se pare ca este cam exagerat de machiata in Stay – Stai dar .. hai sa trecem peste.

Dya – Stay: clip plus lyrics mai nou ca “versuri” ii deja demodat.

Everytime I’m feeling lonely you’re lonely,
Everytime that I’ve got troubles in my mind.
You can feel it when I need you to hold me,
Everytime, baby everytime.

You’re the answer to my every prayer,
Everytime I feel myself lost in your arms.
Only you can make me feel I belong there,
Everytime, baby everytime.

I love the way you smile, smile, smile,
The way you make my sun always shine.
I can’t believe you’re mine all mine,
To have you and to hold you baby all the time.
I love the way you smile, smile, smile,
The way you make my sun, baby, always shine.
I can’t believe you’re mine all mine,
To have you and to hold you baby all the time.

Everytime I’m feeling lonely you’re lonely,
Everytime that I’ve got troubles in my mind.
You can feel it when I need you to hold me,
Everytime, baby everytime.

I love your smile baby, I need your touch baby,
You are the one who makes me feel so alive.
I love your ways baby, you are the one baby,
To ??? ??? me everyday, ????

I love the way you smile, smile, smile,
The way you make my sun always shine.
I can’t believe you’re mine all mine,
All mine, baby all the time.

The way you make my sun, baby, always shine.
I can’t believe you’re mine all mine,
To have you and to hold you baby all the time.

I love the way you smile, smile, smile,
The way you make my sun always shine.
I can’t believe you’re mine all mine,
To have you and to hold you baby all the time.

P.S. unde am pus semnul intrebarii nici eu n-am inteles bine, sper sa aflu in curand.