Archive for September 19th, 2009

h1

Coaforul pulii

September 19, 2009

Ba frate, ajungi si tu ca femeie, la un momentdat in viata ta sa VREI sa te duci la coafor. Din diferite motive: prietena ta si-a facut suvite, vrei si tu, ai vazut la alta o coafura pe strada, o vrei si tu, ai vazut o culoare calumea la cineva, VREI SI TU. Orice, dar vrei si tu ceva.
Dar chestia pe care nimeni nu ti-o spune niciodata este ca .. LA COAFOR TE RATEAZA. Nu stiu de cate ori am fost eu si mi-a iesit EXACT cum vroiam, desi explicam! Da da, explicam: “Fa femeie, vreau asa, asa si asa!” Dar nu, nu, nimic! Aia tot ca ea facea.

Acum, dupa asta, ajungi la un momentdat din viata cand TE DUCI LA COAFOR, fara sa mai ceri nimic, te uiti drept in ochii aleia si-i zici: “Fa dracu ce vrei tu sa faci ca oricum ma vei rata”. Si tarfa, se uita cu un zambet parsiv pe fata si se apuca de treaba.

Azi am fost la coafor, aveam o idee-n cap. Parul maro INCHIS, suvite negre si extensii negre. Explici, faci desen si tot ca o pula-ti iese parul. Ba nu stiu ce dracu sa-i fac, i-am zis de 10 ori CUM SI CE, ea BEATMAN BEATMAN, tot ca ea m-a facut. Eh pai futu-ti pastele, eu ce-s aici? Cobaiul tau, n-am inteles! Ia-o pe ma-ta de cobai sau fa copii si strica-le lor parul, NU MIE! De suvite, pula, n-am avut parte, de MARO INCHIS, nicidecum, am un saten deschis in cap. Si culmea ca am ALES culoarea. Dupa ce ma vad cu jumatate de par saten deschis sus si cealalta jumatate neagra precum Avril Lavigne am innebunit, am zis ca nu-i posibil asa ceva.
Ma uit la vaca, ea la mine, eu la ea, ea la mine si o intreb .. DE CE?? La care ea: “Pai iti statea mai bine asa, am dedus eu .. prea neagra, parca te inchidea la culoare” SA MORI TU????? Am simtit ca fac o criza pe scaun, dar, ca orice client nesatisfacut nici fizic nici psihic, trebuie sa scot banii si sa platesc. Acum, ma reporeclez Cruela Devil si-mi spurc zilele. Tu-ti zilele si pastele ma-tii azi si maine!!! Peste o saptamana, imi voi lua singura vopsea si ma fac singura suvite, tot mai buna-i mana omului decat munca coafezului.